نائب رئیس دفترسیاسی حماس تاکید کرد : مبارزه مسلحانه با دشمن تا بن دندان مسلح را وظیفه شهروندان و گروههای مقاومت فلسطین می داند و وحدت میدان های نبرد در کرانه باختری و نوار غزه را یک حقیقت دانست.

حماس:مبارزه با دشمن تا بن دندان مسلح وظیفه ما است/وحدت میادین نبرد، یک حقیقت است

به گزارش قدس آنلاین ،صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: مبارزه مسلحانه با ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان از واجبات ما است.

وی طی یک سخنرانی در کنفرانسی ملی در حمایت از قدس و کرانه باختری گفت: ارتشی که ما با آن رو به رو هستیم سرتا پا مسلح و مجهز به خودروهای زرهی است و با این ادوات نظامی به شهرها و اردوگاه های ما یورش می برد بنابراین ما باید بجنگیم و از خود دفاع کنیم.

العاروری با اشاره به وحدت و یکپارچگی مقاومت در کرانه باختری و نوار غزه و همبستگی فلسطینی ها در داخل و خارج از سرزمین فلسطین خاطرنشان کرد که وحدت "میدان ها" یک حقیقت و حق است و باید به گونه ای باشد که تمام نیروهای مقاومت آن را ببینند و نبرد «شمشیر قدس» در راستای محافظت از مقدسات بود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.